Ēdināšana

Ēdināšana

Ēdienkarti (22.04.2024-26.04.2024.) atradīsiet šeit>>>>

Samaksas kārtība par ēdināšanu (launags) Rīgas 93.vidusskolā

  • Kompleksās pusdienas – brīvpusdienas:
    • Valsts un pašvaldības apmaksātās brīvpusdienas 1.-4.klasei;
  • Vecāki maksā:
    • Launags 1.-2.klasēm 1,50€

Samaksu par launagu var veikt ar bankas pārskaitījumu līdz katras nedēļas piektdienas pusdienlaikam, apmaksājot ēdināšanu par visu nākošo nedēļu vai arī garāku periodu (piemēram – mēnesi).

  • Par neapmeklētajām dienām, kas ir savlaicīgi atteiktas, samaksātā nauda tiks novirzīta uz nākamajiem periodiem.

Nepieciešamā informācija, kas jānorāda, ja maksājat ar bankas pārskaitījumu:

  • Skolēna Vārds un Uzvārds;
  • Klase, kurā mācās;
  • Maksājuma periods (piemēram: 1.10.–5.10.2022., ja maksājat par nedēļu, vai oktobris, ja maksājat par mēnesi)

Norēķinu rekvizīti bankas pārskaitījumam:
Uzņēmums: SIA Baltic Restaurants Latvia
PVN reģ.nr.: LV40003556833
Norēķinu konts: AS Swedbank  LV34 HABA 0551 0455 750 49
Ja pārskaitījumam izmantojat AS Swedbank internetbanku, tad jūsu ērtībai varat izmantot bankas definēto maksājumu.

Informācija par kavējumiem

Skolas kavējuma gadījumā un arī atgriežoties skolā, lūdzam informēt skolas ēdnīcu līdz attiecīgās dienas plkst. 07:30 – 08:30, nosūtot SMS uz t. 25619782. Ja mēs savlaicīgi saņemam informāciju par bērna neierašanos skolā, ēdināšanas maksa par šo prombūtnes dienu nav jāmaksā.

Ar cieņu,

Daily
E-pasts: sk.r93@daily.lv
www.daily.lv


Sociālais statuss Brīvpusdienu modulī un VIIS

Skatiet dokumentu šeit>>>


Ar šo paziņojumu, Pusdienlaiks.lv komanda ar prieku vēlas paziņot, ka “Pusdienlaiks.lv”  ir nupat veicis zīmola maiņu uz “Mily”! Šajā e-pastā centīsimies skaidrot, kas mainījies un ko no mums sagaidīt nākotnē.

Turpmāk mūsu Platforma būs pieejama interneta domēna adresē https://mily.lv, kur Jūs nonāksiet arī tad, ja dosieties uz domēnu https://Pusdienlaiks.lv

Kā tas ietekmēs pakalpojumu sniegšanu un kas man jādara ?

Pakalpojumi tiek nodrošināti kā iepriekš un visas vienošanās un līgumi paliek spēkā tāpat kā līdz šim, līdz ar to Jums nekas šajā sakarā nav jādara.

Ko nozīmē Mily? Kādēļ Mily?

Mily ir atvasinājums no vārda “family”. Šādu zīmolu izvēlējāmies, jo par savu misiju esam izvirzījuši veidot pakalpojumu Platformu, kas palīdz ģimenēm ar bērniem uzlabot ikdienu, rūpējoties par bērnu attīstību, drošību un labsajūtu. Tādā veidā viss, ko nākotnē radīs Mily komanda būs veidots tieši ar šo mērķi.

Kādēļ tiek veikta zīmola maiņa un ko sagaidīt no Mily ?

Jau iepriekš informējām š.g. augustā, ka turpmāk no Mily ir gaidāmi pamatīgi Platformas funkcionalitātes papildinājumi. Ar jauno zīmolu mēs nākotnē plānojam piedāvāt Platformā iespēju abonēt ne tikai ēdināšanas pakalpojumus, kurus palīdzam organizēt jau vairākās Latvijas pilsētās, bet arī citus abonējamus pakalpojumus bērniem un ne tikai.

Pašreiz ieviestās izmaiņas ir pirmais posms ceļā uz to – esam ieviesuši lielu daudzumu (un turpināsim ieviest) funkcionalitātes ģimenes konta un bērnu datu pārvaldībai, kā arī veikuši nepieciešamās juridiskās izmaiņas Platformas privātuma politikā un finanšu pakalpojuma līgumā, kuras stājās spēkā š.g. oktobrī.

Lai gūtu plašāku ieskatu par Mily tuvāko nākoti, mēs aicinātu noskatīties video klipiņu, ko esam speciāli sagatavojuši, lai skaidrotu būtiskāko:

YOUTUBE Video: https://youtu.be/OQvaLC1tJu8

Kāda ir jaunieviestā funkcionalitāte (neskaitot dizainu) ?

Patiesībā esam pārveidojuši 95% no ģimenes konta dizaina un pievienojuši tam lielu daudzumu jaunu iespēju:

  • Ģimenes kontā var aicināt citus pieaugušos lietotājus.
  • Bērniem var izveidot piekļuvi Platformai.
  • Pieaugušais var tikt pievienots (uzaicināts) citām paralēlām ģimenēm un kontā starp tām pārslēgties.
  • Pirmais bērnu pievienojušais vecāks (datu pārvaldnieks) var atļaut bērnu pievienot arī citām ģimenēm.
  • Uzlabota kalendāra funkcionalitāte, kas ļauj vienkāršāk veikt kavējumu pieteikšanu.

Tuvākajā laikā paredzēts ieviest arī iespēju vecākam deleģēt bērnam tiesības pieteikt/atteikt kavējumus, kā arī papildināsim e-maciņa funkcionalitāti ar darījumu eksportēšanu uz .xls un .pdf

Pirms uzsākat izmantot jauno funkcionalitāti, lūdzam rūpīgi iepazīties ar mūsu jaunāko Privātuma politiku un izmaiņām E-naudas konta atvēršanas un apkalpošanas līgumā, kā arī Platformas lietošanas līgumā.

Jautājumu vai komentāru gadījumā droši rakstiet mums – atbalsts@mily.lv

Ar cieņu,
Mily.lv komanda


Par ēdināšanu 5.-12.klašu skolēniem

Informējam, ka Platformā Pusdienlaiks.lv ir uzsākts distances līgumu slēgšanas process jaunajam 2023./2024. mācību gadam. Papildus informējam, ka saskaņā ar Rīgas Domes 23.08.2023. lēmumu Nr. RD-23-2829-lē, kas stājas spēkā 01.09.2023., un, atbilstoši ēdinātāja noslēgtajam Iepirkuma līgumam, ir apstiprinātas jaunas ēdināšanas pakalpojuma cenas, ar kurām varat iepazīties, slēdzot distances līgumu.

Ja jums jau ir ģimenes konts Platformā Pusdienlaiks.lv, tad jāveic distances līguma noslēgšana, atbilstoši šai instrukcijai:

Ja jums nav izveidots ģimenes konts Platformā Pusdienlaiks.lv, tad jādodas uz https://pusdienlaiks.lv, jāizveido konts, jāpievieno tam izglītojamais un jānoslēdz distances līgums, atbilstoši šai instrukcijai:

Ja Jūsu bērnam ir piešķirtas brīvpusdienas (t.sk. 1-4. klašu skolēniem), tad Jums pašreiz nekas nav jādara, jo bezmaksas ēdināšana tiks piemērota automātiski.
Visas detalizētās instrukcijas par to, kā pievienot bērnu un noslēgt līgumu ir atrodamas šeit: https://pusdienlaiks.lv/faq/1/25
Tehnisku problēmu un neskaidrību  gadījumā lūdzam sazināties ar Pusdienlaiks.lv atbalstu: atbalsts@pusdienlaiks.lv
Jautājumos par distances līguma noteikumiem lūdzam sazināties ar ēdināšanas pakalpojumu sniedzējuSIA “Baltic Restaurants Latvia”, epasts sk.r93@daily.lv